Kysymyksiä
Tämä kysymys Tiia Öhmanin kirjoittamassa Iltalehden blogissa koskien Juice Plussaa: 'Miksi sitten verkostomarkkinoijat saavat heilua netissä täysin valvomatta ja väittää tuotteidensa vaikutuksia tosiksi sisällyttämättä sitä tosiseikkaa, että heidän oma tilipussinsa paisuu jokaisesta ostetusta tuotteesta ja erityisesti jokaisesta ihmisestä, jonka he saavat värvättyä myyjäksi?' on niin hyvä ja iso kysymys, että ottaa aikansa ennen kuin tämä neiti saa tätä kaikkea tähän ”bisnekseen” liittyvää selvitettyä.
Kenttä kun on hyvin laaja ja villi, verkostomarkkinoinnissa mehukapseleilla. Hämmästyttävän laaja ja villi.
Sitä ennen kokonaisuudessaan Tiian mietteet:
https://blogit.iltalehti.fi/tiia-ohman/2019/03/12/verkostomarkkinointi-ja-mehukapselit/
Kenttä kun on hyvin laaja ja villi, verkostomarkkinoinnissa mehukapseleilla. Hämmästyttävän laaja ja villi.
Sitä ennen kokonaisuudessaan Tiian mietteet:
https://blogit.iltalehti.fi/tiia-ohman/2019/03/12/verkostomarkkinointi-ja-mehukapselit/
Kommentit
Lähetä kommentti