Kun Juice Plus riitti
Aloitetaan alusta. Nyt on sen aika, vihdoin.
Törmäsin jo pidemmän aikaa jenkkiläiseen, Suomeen rantautuneeseen Juice Plus-Companyn aggressiiviseen ja harhaanjohtavaan mainontaan ja eräänä päivänä, kolmisen viikkoa sitten maanantaina mulle riitti.
Tein julkisen postauksen, sanoen paljon siitä mitä tästä Juice Plussan kyseenalaisesta tavasta ja toiminnasta ajattelen.
Sain huomata sen tehdessäni, että niin riittää monelle muullekin.
Se määrä mitä sain yhteydenottoja siitä, että nyt otetaan tärkeää aihetta esiin rohkeasti omalla kuvalla ja nimellä oli mieletön ja kiitän jokaisesta saamastani palautteesta ja yhteydenotosta.
Aiheen tärkeys, markkinoinnin eettiset pelisäännöt ja voiko meille myydä mitä vain miten vain, tekee myös sen, että aihetta lisää esiin nostan ja tulen nostamaan.
Teen itse töitä osittain somessa sen lisäksi, että pörrään siellä välillä vapaa-ajallani ja se määrä mitä postauksia tulvii luvaten ravintolisällä, verkostomarkkinointiyritys Juice Plussan mehukapseleilla parannuksen lapsettomuuteen, migreeniin, atooppiseen ihoon, reumaan ja vaikka mihin terveydellisten ongelmiin oli ja on uskomaton.
Uskomattomaksi asian tekee postausten uskomattoman määrän lisäksi se, että elintarvikelakimme selkeästi kieltää tälläisen mainonnan.
Mainonnan joka ei perustu mihinkään.
Elintarvikelakimme kieltää jokaiselta ravintolisäyritykseltä muihin kuin faktoihin perustuvan terveysmainonnan ja silti Juice Plus lukuisten verkostomarkkinointi-myyjiensä toimesta niin tekee.
Päivästä toiseen ja päivässä monen monta kertaa.
Itse tuote, jota Juice Plussan verkostomarkkinointimyyjät aggressiivisemmin myyvät ovat mehukapselit.
Premiumsetti, 6 kapselia päivässä, 30 eri ainesosaa kasviksia, hedelmiä ja marjoja.
Puheet tehosta, jota ei ole mltenkään todistettu ovat huimat ja näissä piireissä paljon käytetyn sanan: OPTIMAALISEN tuloksen mukaiset. Vai ovatko?
Kuivatuilla mehukapseleilla, joissa sisältö on olematon, mutta hinta ei.
Hinta on 88,25 euroa kuussa, vain 4 kuukauden sopimuksella, 345 euroa.
Saa osamaksulla.
345 euroa.
Mehukapseleista, joiden sisältö on niin olematon, että hieraisin silmiäni.
Sisältäen yhdessä kapselissa mehujauhetta 0,83 grammaa ja kuudessa kapselissa yhteensä 4,98 grammaa.
Mikä tarkoittaa mitä?
Sitä, että päiväannoksessa on 0,16 grammaa sitä yhtä hedelmää, kasvista tai marjaa.
0,16 grammaa.
Kuivattua mehua.
Jokainen voi miettiä, onko määrä riittävä?
Onko määrä merkityksellinen hyvinvoinnille saati terveydelle?
Jokainen voi miettiä löytyykö hintasuhde-laatu ja jokainen voi miettiä myös onko provikka verkostomyyjillä, jotka somea tukkivat mitä ja minkälainen kun se on ekalla portaalla 10 prosenttia miinus postituskulut.
Kyllä, miinus postikulut.
Juice Plus ei maksa postikuluja, ne maksavat myyjät provisiossaan saaden 30,60 euroa per 345 euron tilaus.
Ylälinja, verkostomarkkinoinnin tuttuun tapaan, saa 2-3 prosenttia myynnistä ja myyjä 10 prosenttia.
Eri myyjätasoja löytyy yhdeksän, on DD, SDD ja vaikka mitä kirjainyhdistelmää ja pari prosenttia miinus postikulut tulee rahnaa lisää kun nousee, näitä pyramidin portaita eri myyjätasoille.
Enimmillään provikka on 20 prosenttia, miinus myyjien piikkiin postituskulut.
Tämä tästä tällä kertaa ja seuraavaksi lisää siitä millainen "työ"mahdollisuus tämä Jenkkifirman ja ylälinjan rahapussiin rahoja käärivä Juice Plus "bisnes" on.
Sometyö jossa on kyseenalaista paljon, siinä millaisilla lupauksilla ihmisiä saalistetaan verkostomarkkinointiin mehujauheiden pariin "töihin", skorralleten somea, spämmäten Facea ja lupaillen maat ja mannut.
Lupauksilla, jotka eivät perustu muuhun kuin isoihin puheisiin ja pieniin provisioihin.
Tiimin kasvattamiseen, mentoreihin ja ylälinjan pönkittämiseen alalinjoilla.
Pyramidin tapaan, verkostomyynnin pyramidin.
Siitä ensi kerralla.
Törmäsin jo pidemmän aikaa jenkkiläiseen, Suomeen rantautuneeseen Juice Plus-Companyn aggressiiviseen ja harhaanjohtavaan mainontaan ja eräänä päivänä, kolmisen viikkoa sitten maanantaina mulle riitti.
Tein julkisen postauksen, sanoen paljon siitä mitä tästä Juice Plussan kyseenalaisesta tavasta ja toiminnasta ajattelen.
Sain huomata sen tehdessäni, että niin riittää monelle muullekin.
Se määrä mitä sain yhteydenottoja siitä, että nyt otetaan tärkeää aihetta esiin rohkeasti omalla kuvalla ja nimellä oli mieletön ja kiitän jokaisesta saamastani palautteesta ja yhteydenotosta.
Aiheen tärkeys, markkinoinnin eettiset pelisäännöt ja voiko meille myydä mitä vain miten vain, tekee myös sen, että aihetta lisää esiin nostan ja tulen nostamaan.
Teen itse töitä osittain somessa sen lisäksi, että pörrään siellä välillä vapaa-ajallani ja se määrä mitä postauksia tulvii luvaten ravintolisällä, verkostomarkkinointiyritys Juice Plussan mehukapseleilla parannuksen lapsettomuuteen, migreeniin, atooppiseen ihoon, reumaan ja vaikka mihin terveydellisten ongelmiin oli ja on uskomaton.
Uskomattomaksi asian tekee postausten uskomattoman määrän lisäksi se, että elintarvikelakimme selkeästi kieltää tälläisen mainonnan.
Mainonnan joka ei perustu mihinkään.
Elintarvikelakimme kieltää jokaiselta ravintolisäyritykseltä muihin kuin faktoihin perustuvan terveysmainonnan ja silti Juice Plus lukuisten verkostomarkkinointi-myyjiensä toimesta niin tekee.
Päivästä toiseen ja päivässä monen monta kertaa.
Itse tuote, jota Juice Plussan verkostomarkkinointimyyjät aggressiivisemmin myyvät ovat mehukapselit.
Premiumsetti, 6 kapselia päivässä, 30 eri ainesosaa kasviksia, hedelmiä ja marjoja.
Puheet tehosta, jota ei ole mltenkään todistettu ovat huimat ja näissä piireissä paljon käytetyn sanan: OPTIMAALISEN tuloksen mukaiset. Vai ovatko?
Kuivatuilla mehukapseleilla, joissa sisältö on olematon, mutta hinta ei.
Hinta on 88,25 euroa kuussa, vain 4 kuukauden sopimuksella, 345 euroa.
Saa osamaksulla.
345 euroa.
Mehukapseleista, joiden sisältö on niin olematon, että hieraisin silmiäni.
Sisältäen yhdessä kapselissa mehujauhetta 0,83 grammaa ja kuudessa kapselissa yhteensä 4,98 grammaa.
Mikä tarkoittaa mitä?
Sitä, että päiväannoksessa on 0,16 grammaa sitä yhtä hedelmää, kasvista tai marjaa.
0,16 grammaa.
Kuivattua mehua.
Jokainen voi miettiä, onko määrä riittävä?
Onko määrä merkityksellinen hyvinvoinnille saati terveydelle?
Jokainen voi miettiä löytyykö hintasuhde-laatu ja jokainen voi miettiä myös onko provikka verkostomyyjillä, jotka somea tukkivat mitä ja minkälainen kun se on ekalla portaalla 10 prosenttia miinus postituskulut.
Kyllä, miinus postikulut.
Juice Plus ei maksa postikuluja, ne maksavat myyjät provisiossaan saaden 30,60 euroa per 345 euron tilaus.
Ylälinja, verkostomarkkinoinnin tuttuun tapaan, saa 2-3 prosenttia myynnistä ja myyjä 10 prosenttia.
Eri myyjätasoja löytyy yhdeksän, on DD, SDD ja vaikka mitä kirjainyhdistelmää ja pari prosenttia miinus postikulut tulee rahnaa lisää kun nousee, näitä pyramidin portaita eri myyjätasoille.
Enimmillään provikka on 20 prosenttia, miinus myyjien piikkiin postituskulut.
Tämä tästä tällä kertaa ja seuraavaksi lisää siitä millainen "työ"mahdollisuus tämä Jenkkifirman ja ylälinjan rahapussiin rahoja käärivä Juice Plus "bisnes" on.
Sometyö jossa on kyseenalaista paljon, siinä millaisilla lupauksilla ihmisiä saalistetaan verkostomarkkinointiin mehujauheiden pariin "töihin", skorralleten somea, spämmäten Facea ja lupaillen maat ja mannut.
Lupauksilla, jotka eivät perustu muuhun kuin isoihin puheisiin ja pieniin provisioihin.
Tiimin kasvattamiseen, mentoreihin ja ylälinjan pönkittämiseen alalinjoilla.
Pyramidin tapaan, verkostomyynnin pyramidin.
Siitä ensi kerralla.
Kommentit
Lähetä kommentti